August 02, 2010

Ahlan..Hadiah dari Tuhan =)

Salam all.

Sebelum masuk kelas, nak menulis sikit. Walaupun BBM x siap lagi, tapi nak menulis jugak. Lagipun budak2 pandai, x payah BBM macam2 pun xpe..**haha, mujur sebab xde observe jaa..

Sebab ape semangat sangat nak menulis? Sebab pagi tadi, pas abis perhimpunan, dpt mesej abg jai :

"Salam, alhamdulillah akak dah selamat bersalin, dpt baby girl..terima kasih atas doa kalian"

 Iman Shauqina, masih pejam, sebab baru keluar pagi tadi..fresh dari ladang..haha

Haha..alhamdulillah, senyum lebar aku pagi ni, mula2 xde semangat nak datang sekolah, alih2, dapat berita ni, terus ceria pagi aku. Memang la bukan anak aku, tapi aku tumpang gembira dengan kehadiran orang baru.

Dalam masa tiga hari, Allah bagi 2 orang baru dalam keluarga ni. Terima kasih Tuhan. Hadiah daripada Tuhan. Jumaat hari tu, baby kak ngah, Muhammad Firdaus Haikal, hari ni baby abg jai, dengarnya akan diberi nama Iman Shauqina..sedap nama tu..

 Muhammad Firdaus Haikal - 3 hari dah..

Tahniah3x..buat Nuha Qistina, pasni pak andak layan lebih kat 2 orang baru ni..hehehe, Nuha dah besar..buang2 la botol susu tu, bagi kat ur sister lak.

 see..botol masih ditangan..

Doa aku, moga2 dua orang insan baru ni menjadi anak yang soleh, solehah, taat pada ajaran Allah..menjadi khalifah yang sebaik mungkin atas muka bumi ni, hidupnya memberi faedah pada orang lain..inshaAllah...

15 comments:

Farid MOFASAD said...

comelnya!!!!


:)

syauqah wardah said...

comeeeeeeeeeeeeel..

geram tengok..

محمد فردوس سعد said...

farid : tu la, hope akhlak dia besar nnt comey gak..

محمد فردوس سعد said...

syuqah : ngeeeeeeeeeeeee!!!

ZihNuN FaTiN said...

kalau de kt tepi,dh cubit2!hehehe

lumut said...

comel sgt ok.............


heeeeee..

hye kamu.

lumut said...

rasa nak cubit2 pon ade..=p

Mr.Homosapiensz said...

yeayy! tahniah dpt anak sedara bru yg comel2...

afizan azman said...

ya Allah rindunya kat anak buah saya di msia...

محمد فردوس سعد said...

zihnun : haha..mujur xde, lau x, habis jd mgsa pnderaan..keke

محمد فردوس سعد said...

lumut : dtg jugak kamu ya..ku hargai..hehe

hai kamu too!!

hmm..sorang lg nk dera baby..xleh ok..hahaha..hak cipta terpelihara

محمد فردوس سعد said...

Mr : syukr0n..lau blh xnk dorg besar..biar mcm tu je..haha

محمد فردوس سعد said...

Bro Fizan : hhehe..rindu kan org yg kita syg...penantian satu penyeksaan..sy yg kt mesia ni pun x sabar2 nk balik umah, ni kan pulak org UK..sabar k..

Berd said...

lu bila pulak? gua nak tahu yang tu saja

محمد فردوس سعد said...

berd : tggu turn..lgpun aku muda lg..haha