November 09, 2010

Berehat Sebentar Bersama...

Salam 'alaykum..

Di kesempatan ini, aku nak berehat kejap.

Yang penting 1st paperku berlangsung dengan penuh gemilang dan ada jugak temberang2 kosong dicoretkan bersama, sekadar memenuhkan skrip jawapan agaknya. Always like that, dari dulu lagi, upsr ke, pmr ke, sma ke, spm ke, semuanya sama...itu sebab aku tak suka study banyak2.

Tak perlu salahkan siapa2, mungkin diri sendiri yang punya pasal..

Aku sentiasa menunggu kalau2 ada yang akan buat open-book exam kat sini..tapi itu khayalan saja..

Yang penting aku kena berehat sebentar bersama buku2 (ade ke buku??). Study hard tengah berjalan, no more study smart..nak wat gane, itu pilihan yang di sukai ramai..haha.

Perlu study lagi untuk esok, 10 & 15 Nov.. tak suke, tak suke, tak suke..

-------------------------------------

Salam imtihan buat PISMP semester 6..

4 comments:

afizan azman said...

selamat menghadapi kertas2 soalan. jawapan sebenarnya bukan terletak pd buku, tapi pd akal yg Allah beri. Wallahua'alam bissawaf.
utk i punya peringatan juga. huhuhu.

محمد فردوس سعد said...

a.a : tq bro, inshaAllah, akal yg ada akan diguna sbaik2nya..

cuma kdg2 tang fakta, akal akan kalah jugok..

kesannye..hantam saja labu..hehe

Mr.Ix said...

goodluck utk exam....chaiyok!

ahsfantasy24 said...

Saya tengok macam kamu nei seorang
blogger yang peramah..

ad ssuatu yg ssuai tu kamu, jom kte
g tgk kt:

http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

Tahniah, kamu seorang yang peramah!

(:
:)
(:
:)