September 16, 2011

Kisah Hati + Lara......

Hati duka lara... 
 Ya Allah..kuatkan hati hambamu ini dalam menempuh hari-hari yang mendatang...
hanya hati yang sabar mampu menghadapi segala yang tersurat dengan lancar dan sempurna...

Pedih sedihnya perpisahan, hati sukar untuk menanggungnya...
walaupun ia mungkin untuk masa yang sementara ini, 
namun ianya akan tetap berlagu hiba di hati ini untuk selama-lamanya, 
sehinggalah pertemuan ditakdirkan kembali........
moga dipertemukan semula..

Hati menangis, tak siapa yang tahu..

aor-kul-lhr-man


September 02, 2011

kerja sambilan??

Salam 'alaykum...
ape kaba semua..harap2 masih sihat, x tercekik dengan biskut2 raya, rendang ketupat..


Sambil makan tu, beringat la jugak, takut bertambah 5kg syawal ni haaa..

Erm, sekarang ni aku duk terpikir2..study dah nak abih..tinggal lebih kurang 3 bulan je lagi. Pastu, kena kerja la pulak. Tapi konfem ke keje dapat cepat? Kalau bulan 12 dapat tau posting..Alhamdulillahhhhhh..lau lambat tau?? haishh..susah la. 

So sekarang ni rasa macam nak cari keje je..atlis boleh tampung belanja awal2 keje nanti kannn..hmm..aku berangan je lebih..haha..harap2 keje dapat awal..inshaAllah 

September 01, 2011

selamat pengantin baru

Salam...


di ruangan ni..aku nak ucapkan
tahniah dan

selamat pengantin baru

buat rakan sekelas aku 

fatah + mawaddah

ciplak dr safwan sap..hehe

moga kebahagiaan dan rahmat Tuhan sentiasa menaungi kehidupan dalam rumah tangga kalian berdua..
moga kekal bahagia sehingga ke akhirnya 
barakallahu lakuma =)


terimalah sebuah lagu dariku..ahaksss..

Lautan kematian ombak
Tenang pantai tiada terusik
Begitulah tasik hatiku
Sejak kehadiranmu

Betapa aku hargai
Anugerah syurga di dunia
Doa kudus aku panjatkan
Semoga dirahmati

Telahpun ku syukuri
Di dalam hidup ini
Cinta suci kurniaan Ilahi

Kejernihan wajahmu
Sempurna pada pandanganku
Kau kirana
Keturunan terpilih
Disanjung serta dihormati
Kau permata
Kesederhanaanmu
Mengecap kekayaan dunia
Kau mestika
Ketaqwaan dirimu
Itu yang merantai jiwaku

Bukan aku memuji
Apalagi memuja
Salahkahku kagumi… perhiasan duniawi

Bisikan nuraniku
Engkaulah pilihanku
Akanku pertahankan
Amanah suci ini