September 02, 2011

kerja sambilan??

Salam 'alaykum...
ape kaba semua..harap2 masih sihat, x tercekik dengan biskut2 raya, rendang ketupat..


Sambil makan tu, beringat la jugak, takut bertambah 5kg syawal ni haaa..

Erm, sekarang ni aku duk terpikir2..study dah nak abih..tinggal lebih kurang 3 bulan je lagi. Pastu, kena kerja la pulak. Tapi konfem ke keje dapat cepat? Kalau bulan 12 dapat tau posting..Alhamdulillahhhhhh..lau lambat tau?? haishh..susah la. 

So sekarang ni rasa macam nak cari keje je..atlis boleh tampung belanja awal2 keje nanti kannn..hmm..aku berangan je lebih..haha..harap2 keje dapat awal..inshaAllah 

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/